Poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny
Model: 13390
Kod producenta: 13390
Waga produktu: 3 kg
Realizacja zamówienia:
Wysyłka od: 7.99 zł
Producent: O.S.MAX
 

O.S. MAX - 46LA z tłumikiem

(poj. 7,5 cm3 )

Silnik jednej z najbardziej renomowanych firm produkujących silniki modelarskie O.S. Max Engines serii LA. Produkowane w Japonii silniki O.S. charakteryzują się najwyższą jakością, niewielką wagą i doskonałymi osiągami

Silnik 46 LA jest jednym z najpopularniejszych silników proponowanych przez firmę OS ENGINES .
Znakomicie nadaje się do sportowych modeli oraz trenerów.


Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych.Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.

Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.

  1. Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
  2. Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
  3. W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
  4. Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
  5. Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
  6. Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

 

pojemność skokowa [cm³]: 7,5
moc [KM / obr/min]: 1,2 / 15000
zakres obrotów [obr/min]: 2000-16000
masa silnika [g]: 272
masa silnika z tłumikiem [g]: 355
zalecane śmigło [cale]: 11x6~7, 12x6

 

Polecamy