Produkt dostępny!
4 szt.
Model: GT221510
Kod producenta: GT221510
Waga produktu: 1 kg
Realizacja zamówienia: 24
Wysyłka od: 7.99 zł
Producent: Emax

EMAX GT2215/10

Silnik bezszczotkowy

 

Dane techniczne:

liczba ogniw zasilających [LiPo]: 2 - 3
współczynnik KV [obr./V]: 1100
ciąg maksymalny [g]: 1200
maksymalny pobór prądu [A]: 22
moc maksymalna [W]: 276
zalecana średnica śmigła [cale]: 10 x 4.7 - 10 x 5
zalecana masa modelu [g]: 300 - 1100
średnica silnika [mm]: 28,5
długość silnika bez wału [mm]: 36,5
średnica wału [mm]: 4
masa silnika [g]: 70


 

Ogólne zasady doboru silników elektrycznych:

  • do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
  • do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
  • w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
  • śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
  • śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
  • im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
  • zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).

Silniki EMAX serii GT charakteryzują się między innymi:

 

  • ulepszonym profilem przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
  • cewkami z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
  • możliwością dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
  • zwiększoną średnicą wału co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
  • wyższą jakością łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury.
  • większą elastycznością pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
  • zwiększoną sprawnością.
  • nowym - solidnym i przy okazji gustownym opakowaniem chroniącym precyzyjny silnik podczas transportu.
 

 

Polecamy